Gdy leje…i nie przestaje lać…Multi Fitness Kraków zadba o to, byście zrobili porządny trening.

“Pamiętaj ! dziś zrób coś, czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego inni pragną!”

 

13411847_1135576763130584_8786721721983444924_o

Czego nie wiecie o treningu biegowym, a powinniście ? Tylko dla Was spersonalizowane porady trenerów z Multi Fitness Kraków. 

 

Multifitness to jeden z najstarszych klub fitness w Krakowie. Pierwsze kroki stawialiśmy już 25 lat temu, obecnie można znaleźć nas w sercu Kazimierza przy ulicy Krakowskiej 21. Główną rolę gra u nas wiedza oraz doświadczenie. Flagowym produktem jest Akademia Treningu Funkcjonalnego. Po latach doświadczeń wracamy do korzeni i sprawdzonych metod. Trening ten polega na wykonywaniu ćwiczeń kształtujących (modelujących), wytrzymałościowych, siłowych i gibkościowych, połączonych w zestawy (obwody stacyjne).

13417434_1135576026463991_3398632366278682201_n

Głównym założeniem tego treningu jest wzmacnianie mięśni posturalnych i głębokich opowiadających za prawidłową postawę w codziennym funkcjonowaniu, oraz podczas wszelkich aktywności fizycznych. Ćwiczenia te wpływają na ogólną sprawność i łatwość podejmowania wyzwań specyfiki treningów wytrzymałościowych. Świetnie sprawdza się w przypadku wzmacniania partii narażonych na uszkodzenie w wyniku nieprawidłowej postawy ciała, stanowi doskonałe uzupełnienie specjalistycznego treningu biegowego. Angażując wiele różnych mięśni podczas wykonywania jednego ćwiczenia, buduje siłę i fantastycznie wzmacnia organizm, dzięki czemu możemy osiągnąć znacznie więcej stymulując organizm skuteczniej niż podczas treningu dyscyplinarnego. Harmonijmy rozwój ciała jest kluczem do koncertowania wysiłku treningowego na wybranym celu zawodniczym.

13442644_1135576403130620_1171012492541714833_o

TRENING FUNKCJONALNY Trening polegający na wykonywaniu ćwiczeń kształtujących (modelujących), wytrzymałościowych, siłowych i gibkościowych, połączonych w zestawy (obwody stacyjne) Głównym założeniem tego treningu jest wzmacnianie mięśni posturalnych i głębokich opowiadających za prawidłową postawę. Trening funkcjonalny to w zasadzie trening siłowy, przy czym nie korzysta on z maszyn koncentrujących pracę na wyizolowanych partiach mięśni. Służy on wzmacnianiu całego organizmu co wpływa na ogólną sprawność i łatwość wykonywania codziennych czynności, stąd jego określenie jako funkcjonalny. Zajęcia opierają się na pracy z ciężarem własnym oraz sprzętami pozwalających na aktywację wszelkich partii mięśni. Wzmacniając siłę wykorzystujemy takie narzędzia jak gryfy, sztangi, ketle, piłki lekarskie, opony, worki z piaskiem oraz drewniane bale. Mięśnie głębokie i równowagę ćwiczymy na piłkach, slackline, rolkach (?). Ciężary własne dźwigamy na TRXach, linach, rurkach. Przysiady, podciąganie się, skłony, wyprosty, elementy ruskiej siły, brzuszki, skoki na skrzynię czy step, oto kwintesencja treningu wzmacniającego i modelującego całe ciało. Co trening to inny układ ćwiczeń, coraz to nowe sprzęty gwarantują ciągłą różnorodność. W lecie zajęcia odbywane są na podwórzu. A w ramach rozgrzewki biegamy na pobliskie bulwary! Każde z ćwiczeń można dostosować do indywidualnych możliwości i stopnia zaawansowania.

Strona internetowa

Facebook

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Related posts

Leave a Comment